tiistai 18. joulukuuta 2012

Styles of the week 51

                                   
                                                                         Maija 9B
            -Ostan vaatteni normaaleista kaupoista. Kuten H&M, VeroModa,   Ginatricot, Seppälä
              ja joskus myös kirpputori.


Linnea 9E
-Minulla ei ole tiettyjä kauppoja, joista ostan vaatteeni. Ostan sieltä mistä löytyy kivoja vaatteita.
Esim. VeroModa

-------------------------------------------------------------------------


Maija 9B
-I buy my clothes from normal stores. Like H&M, VeroModa, Ginatricot, Seppälä
and sometimes also from flea markets.


Linnea 9E
-I don't buy my clothes from any specific stores. I shop in places where there is nice clothes, like in VeroModa.

Suvi & Annina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti